G o t t N y t t Å r ! ! !

Happy New Year!
Å allt det där. Lyckönskningar till nära o kära, bloggläsare (nya o gamla), vänner IRL o in cyberspace...
Blablabla....
Gott Nytt År iaf.


För vår del ser firandet ganska tamt ut. Självförvållat dessutom.
Jag varken orkar eller vill ordna nåt här hemma.
Å jag varken orkar eller vill dra med tre Småttisar ut i kylan i kväll för fira någonstanns o sedan åter dra ut dem för hemgång någongång framåt natten, trötta då dessutom o säkert på kasst humör.
Nä.

De större Kidsen hittar nog på nåt.
Jonas har följt med Syvvan o jag vet inte om han stannar borta hela kvällen eller ett tag bara.
Jag tycker bara det känns skönt att några får något vettigt gjort....o inte bara stannar hemma.
Menar ju inte att de måste ut, men visst kan de få skojigare än en "vanlig" hemmakväll...?

I likhet med 90% av Sveriges befolkning ska här ätas potatisgratäng o fläskfilé. Fy tusan så fantasilöst, men shit the same.
Annas kompis äter med oss o Josse kommer oxå snart.

Min kväll hoppas jag blir ungefär såhär:
Mätt o belåten
Rara fina Små
Glada Stora, hemma eller på vift
J VM-match på TV, Sverige-Ryssland, spännande nu.
Kolla när grannarna spenderar en massa pengar på hemska fyrverkerier som är ett idiot-påhitt.
Ett varmt bad när de Små sover

Tja. Påettungefärsådärja.

Tjingling då.
Eva
2008-12-31 @ 19:40:42

Önskar dig och din familj ett riktigt Gott Nytt År! Kram Eva

Kattis, Colin&Håkan
2008-12-31 @ 20:30:29
URL: http://mincolin.blogg.se/

Gott Nytt År till er allihop! Kram

Pia
2009-01-01 @ 09:07:31

Hej o Gott Nytt år på dej med o din fina familj o självklart är det vårt vinstår o då drar vi till värmen stränderna o beachdrinkarna;)Eller en hockeyresa till Nhl?

Jaja vilket som så ser jag fram emot semestern;)

Ha en fin dag o ta hand om dej

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0