Inte enligt planerna

Så här var det:
Tre tonåringar ute.
Tre Småttisar som var trötta tidigt.
Alltså kunde det ha blivit en lugn/avkopplande/ev romantisk eller t.o.m snuskigt kul kväll.

Någon där uppe gillar inte mig. Antagligen P´s mormor, hon med de där äckliga köttbullarna som alltid var fulla av grå hårstrån, hon som avgudade sin dotterson till max, hon som var fasligt ful, rent utsagt.
Hon gillade aldrig mig, jag gillade aldrig henne.
Fanns ingen anledning, so why liksom?

Iaf.
Med tre tonåringar ute...o tre trötta Små inne...blev kvällen allt annat än lugn. Sista Småttisen somnade alldeles för sent..
Alldeles för jävla sent.

Nåväl.
Det kommer en tid då de oxå kommer att va ute o ränna. Hoppas ja ;)
Å då kan vi mysa tillsammans, J o jag.

Om inte de stora Kidsen vill att jag ska va barnvakt åt barnbarnen (som förhoppningsvis finns!)...förstås ;)

Gonatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0