Helgen

Helgen har passerat....till veckan har Jonas fm-skift vilket alltid innebär att jag oxå lägger mig lite tidigare. Why not?
Haft en hel del gäster i helgen...en del på fika, andra som bara tittat förbi.
Syrra A o Ebba...Janne o Ludde...Claes!...Böhlen...Kent...Pär o Anna-Lena (å bebis i magen!)...
Anthon var o spelade hockey med "sitt" lag i Örebro. De förlorade med 7-4 men han lyckades sätta två mål o en assist =)
Senare blev han o resten av J 18 bjudna på pizza som de var lovade att få vid vinst mot Färjestad förra helgen.
Julskyltning i samhället...köpte en julklapp samt kollade lite på eventuella köp.
Trist väder tyvärr.

December i morgon! Fint!
Äntligen kan Småttisar börja öppna kalendrar ;)

Å Albin o Elsa har träffat två Tomtar idag....Elsa var så blyg att hon höll på att krypa ur skinnet men förvånansvärt nog gick det bra med Albin =)

Mycket intressant blogginlägg.
Kattis
2008-11-30 @ 21:00:22
URL: http://mincolin.blogg.se/

Jag ska definitivt inte på julbordet på bryggeriet! usch, har ju min sötaste Colin nu.. hehe Håller med dig om att de e massa "puckon" där bara.. ;-) Hoppas allt bra med er! Kram

Lena
2008-12-01 @ 12:33:27
URL: http://lenakald.blogg.se/

adventskallender är ju ett måste när man är liten :)



Ha en toppen dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0