~~ 2009 ~~

Det hände väl en hel del. Både här hemma o ute i världen.
För vår del var den största händelsen, helt klart, Stina förstås =)


Stina, född i ambulansen mellan Loka o Kedjeåsen, 090713.


2009 var oxå året då Färjestad blev seriesegrare och svenska mästare, året då Obama tillträdde som president och året då Usain Bolt vann en massa guld och mitt hjärta.

         

2009 slutade Anthon nian och började på Bygg o Hantverk i Örebro, Anna började åttan och kom hem med fina första-betyg.
Julia tog studenten och var den vackraste studenten någonsin, balens finaste och jag världens stoltaste mamma.



    

2009 var sommaren kall vad jag kan minnas, men det gjode mig absolut ingenting då jag ändå var höggravid och sedan hade världens finaste Stina att passa på. Hösten var regning som sjutton, vilket passar mig ypperligt. Å julen var attans så vit, helt perfa!
2009 var året då Konsum blev Pekås, året då jag äntligen mötte Pia IRL och året då mormor gick bort.
Å det var året då Bingolottogudarna var med oss. En gång iaf, ganska rejält.

Tjugohundranio.

The End.



Pia

Åh är jag omnämnd tack finaste Lotta o vi ska ses igen det ska vi festa må bra o jag ser fram emot.

Ett fint gott nytt år önskar jag dej. <3 O hela fina familjen såklart




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0