Lördag

Varit till Ica o Niklas.
Syrror var med hem på fika, vi köpte med semlor =)
Ska tvätta en del...röja undan...o absolut kolla Timrå vs Färjestad.

Jonas är sjuk...Elsa oxå...Julia är visst lite bättre.

Funderar på tacos. Jonas gillar det inte men han har ju nedsatt smak iaf så...va tusan ;)
Å jag vill verkligen ha! Har inte varit ordentligt sugen på nåt under den tid jag varit sjuk så då kan tacos sitta fint nu =)

Vi behöver en ny elvisp...btw.
Den vi har nu är en modell från stenåldern, men den har varit bra.
Dock luktar det brännt när man vispat ett tag...så den gör nog sin sista visp snart.
Får kolla runt sen efter en vettig till vettigt pris.
OBS Jag vill INTE ha en elvisp när jag fyller år! OBS
Hur kommer det sig att en man sällan får köksprylar...o en kvinna heller inte verktyg?
Jaja, jag vill iaf inte ha en då jag fyller....köper den själv!

Nu ska jag tvätta.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0