Ingen bebis...

...än.
Nu vet ni det ;)

Men jag har iaf packat min semesterväska, även om det felar några saker ännu i den. Handlat lite idag som skulle med o som bör finnas då Bebis o jag kommer hem. Kom in några kronor på kontot idag som fick gå till diverse nödvändiga ting som kan behövas då. Å så köpte jag festis, kakor o en burk chips o drog till en lekpark så de små fick leka av sig lite.

Mitt humör, mitt tålamod kanske egentligen...är inte alls vad det bör vara just nu.
Jag skyller på både värme o graviditet. Härligt att ha nåt att skylla på iaf ;)

Alla mina flickor är födda ungefär på utsatt datum...kan ha blivit en eller två dagar åt ena eller andra hållet.
Albin o Anthon är födda i v 38...eller hade jag kanske gått in i v 39 med någon av dem...?
Så vi får väl se nu då...åker jag in snart kanske det är en Emil? ;)

Några bilder från förmiddagen...o sen ska jag sitta i solen en stund =)



Festis-paus



...å här oxå...



Världens bästa Albin!



kollar brunnen...



Sofia äter lite chips

Beatrice
2009-06-30 @ 14:53:23

Håller tummar och tår för att det blir bebis snart!

Jag vet hur det är med det där tålamodet i slutet...

Och kom ihåg att stanna ett par dar så att du vet att bebis mår bra innan ni åker hem!



kramar om

susanne
2009-06-30 @ 19:31:43

nyfiken på festkort......

susanne
2009-06-30 @ 19:32:19

nyfiken på festkort......

Tjorven
2009-06-30 @ 23:58:17

Det är ju så spännande, jag väntar och väntar... tam tadam tadam. Får man gissa? Hmmm.. 12 Juli låter bra:) Varma solkramar från Kungsbacka!

Tina
2009-06-30 @ 23:59:37
URL: http://tinagreen.blogg.se/

Hallå! Ser ut som ni var utanför oss :-) Synd att jag jobbade annars hade ju Noah och jag kunna ha gjort er sällskap!!!Hoppas att bebis vill komma snart så du slipper gå och bära tungt när det är så varmt! Måste va jättejobbigt?! Jag bar tungt med Noah och svällde med en massa vatten, men då var det ändå vinter så det gick an! Massa kramar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0