Ny vecka...

...lika varmt...o jag ska egentligen inte klaga.
Men man orkar ju fan inget!
Har cyklat med de små o handlat. Börjar fylla upp lite så det finns mat hemma då jag åker på semester några dagar ;)
Å så skulle vi förbi en lekplats med det sket sig.

Röjt undan i köket...måste vattna blommor, både inne o ute...ska ta o dra igång en tvätt o kanske stryka lite...sen får det bli rester till lunch innan Fian ska sova...å sen ska jag nog slappa i solen en stund.

Jonas gör sin sista vecka innan semestern...Anthon sommarjobbar o Julia likaså.

Undrar hur länge detta varma väder ska hålla i sig? Det är ju inte bara tjockisgravida som jag som lider lite i värmen, alla tycks tycka att det är lite jobbigt iaf...men man får härda ut. Härligt med sol o värme ju!

Å dessa dagar skulle jag lätt kunna leva på hallonsorbet, gröna äpplen o alldeles för mycket kall coca cola ;)

Har förresten inte lagt in bilderna från helgen...ska göra det sen.
Ska bara...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0