Ballar Av Stål

Kollade ni på programmet igår?
Ja, Ballar av stål alltså...?

Jag gillar egentligen inte alls den typen av underhållning, men zappade o hamnade precis då detta inslag visades.
Jag försökte tysta mig själv då jag garvade, för kolla minen hos de förbipasserande! Jisses! Obetalbart!
Hahaha.
Ja, jag har väl dålig humor då...men jag hade iaf roligt en stund =)
Tina
2009-03-31 @ 16:16:11
URL: http://tinagreen.blogg.se/

Ja du jag kollade i alla fall på programet. För min del så är det helt klart min typ av humor, den sjuka typen haha. Ja du det inslaget du nämner var en favorit. Jisses vad jag skrattade!

Pia
2009-04-01 @ 08:26:13

Precis min humor så jävla kul.

O du ikväll tar vi första segern.

Heja FBK




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0