Visste ni förresten...

...att en del bilar är så små att de ska parkeras i cykelstället.
Tror nån förare iaf. Tydligen.

Å andra sidan så kan nog just denne förare ha en o annan get på grönbete....så man får ha viss förståelse.


Nu ska jag surfa runt lite snabbt o lägga nåt svar på en o annan tävling.
Jag behöver vinna nåt. Helst nyss.
Mina chokladbitar är snart uppätna oxå o jag kan tala om att Fröken Kanin varit på rymmen i kväll. Hon fångades enkelt in, tror hon hamnade i chock över att va på fel sida ;)
I morgon fm får jag besök av kusin C o moster A-M...sen ska jag hämta Anthons jacka som vi lämnat in för lagning av dragkedja....o nu är den klar till det fasligt låga priset 40 ynka spänn.
Som hittat, men jag klagar fan inte!

Tack o Gonatt dårå.



fyran, femman o sexan =)
Sara - Thaison
2009-09-30 @ 05:36:00
URL: http://thaison.blogg.se/

Vad kul att du vill vara med i min tävling. Snart dras vinnaren :)



Hälsningar från ett regnigt Krabi,

Sara

Tina
2009-09-30 @ 09:33:02
URL: http://tinagreen.blogg.se/

Hejsan svejsan!

Tänkte bara tala om att OM du vill ta med någon på ljuspartyt i kväll, kanske någon av systrarna eller båda :-) så går det jättebra, eller om du har någon kompis som kan vara intresserad. Har ju fått en del avhopp och är bara kul och bra om det kommer fler! Inte ett krav dock hehe, men om du vet någon så är det bara att de hakar på. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0