Förresten så...

...har jag klippt mig ganska kort.
Jag är nöjd.
Men eftersom mitt väldiga självfall, som numera utvecklats till ordentliga jäkla lockar, kommit fram ännu mer så hjälpte Julia mig att fixa till det genom att platta det igår.

Jaaa...sa Jonas...du ser ut som hon...hon den där...vad heter hon...i det där barnprogrammet? Hon som får en lång näsa!

Tack Älskling! Jag älskar verkligen dig oxå.


Det här är väl jag då...med hatt iofs...eller är det Hedvig?
Likheten är slående. Verkligen.
Sandra [2barnsmamma]
2010-03-01 @ 07:26:34
URL: http://sandrastomberg.com

Jag älskar från A-Ö, så himla bra haha! :)



Jag har just nu 2 tävlingar på min blogg, namnnappar Eller varför inte ett presentkort på 200 kr hos barnshoppen. Var med och tävla! :)

Syster S
2010-03-01 @ 10:07:02

Tycker du passar skitbra i din nya kortare frissyr.... och det är snyggt båda lockigt o rakt...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0