Repris

Albin sitter o gråter framför TV:n.
Jag frågar varför och han svarar:
-jag gråter för att tanten på filmen lämnar räven i skogen o tanten o räven är ledsna o då blir jag oxå ledsen!

Filmen han tittar på är Micke & Molle.
Jag kommer ihåg en gång för en jäkla massa år sedan då jag hade med mig min lillasyster på bio o vi såg just nämnda film.
Även den lilla tuffa systern grät då, men jag kommer ihåg att hon skyllde tårarna på sura godisbitar som gjorde ont i munnen!



Själv erkänner blödiga jag aldrig att jag gråter till Disney-filmer.
Aldrig att jag fäller en endaste tår. Aldrig, sa ja!
Jupp...såatteh...
S
2010-02-01 @ 00:12:51

Jag kan säga så här jag har aldrig lyckats titta klart på den flmen! Jag bara gråter, så jag förstår den lilla:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0