Suck o stön...

...jag skulle behöva ligga en hel dag för att kroppen ska få tillbaka lite ork.
Jag vet att det finns de som tror att jag som "ändå bara går hemma med barnen hela dagarna" inte gör så mycket.
Å det kanske inte syns det jag gör...för nog fan känns det otacksamt att tvätta det som tvättades häromdagen, plocka upp de leksaker jag nyss la i lådan, laga middag trots att lunchen nyss plockats bort.
Allt går i ett, i ett, i ett.
Å de senaste dagarna har det verkligen tagit på humöret ;)

Har iaf fått lite gjort idag utöver det vardagliga.
Så som julklappsidéer ;)

Nu...hockey igen.
Inge mer gnäll.

Tina
2010-12-01 @ 07:33:47
URL: http://tinagreen.blogg.se/

Allvarligt Lotta! De människor som tror att du "bara går hemma" och inte gör så mycket kan fara dit pepparn växer. Där kan man snacka om att inte veta vad de talar om. Hur i hela friden kan någon tro att man ligger på latsidan med sju barn!! Nej då är de verkligen i behov att vakna upp och läsa på innan de yttrar sig. Jag har "bara" ett barn och har allt att göra ändå, att då lägga till sex barn till. Ja det borde alla begripa hur mycket städ, plock och för att inte tala om tvätt det lär bli. Du har din fulla rätt att känna dig trött och sliten ibland, inte så konstigt. Men kom ihåg att i alla fall försöka att tänka på dig själv någon gång ibland också. Bamse kramar till dig och dina fina!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0