Det är torsdag...

...och jag är så trött så hälften vore nog. Däckar fan snart =/

På fm var Lotta o Åsa här o vi talade om söndag....bästaste söndagen på länge kommer det bli...Ullared!!!
Å ja, jag kommer fortsätta tjata om det för det ska bli så himla skoj!
=)

Sen bidde det pizza (!) till lunch o Jonas åkte till jobbet. Vi andra hämtade Elsa i skolan o var sen ute o lekte ett tag. Är kanoväder ute ju! Orax är helvild då han får springa med ungarna runt, runt, runt.

Finns en del jag skulle behöva ha hem från affären men jag tror jag tar det i morgon fm när Jonas är hemma istället. Är för trött för att åka ut nu...

Vi slappar här hemma istället...Elsa o Albin leker för fullt och Fian leker med sina ponnyhästar. Stina röjer mest runt och sabbar allt ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0