Jag kollade aldrig...

...på hockeymatchen i kväll.


Å det var ju lika så bra det, ser jag när jag läser resultatet på Aftonbladet.se

Men är det så konstigt?
Var är alla de duktiga spelarna då? De med FBK-logga? ;)


Tur man har norskt blod i ådrorna.




För en halvtimme sedan slocknade sista hjälten här hemma. Nej, inte Jonas...Emma var sist ut.
Å Jonas o jag ska strax sova vi oxå. Upp fyra i morgon oxå kanske. Vem vet?
Ja, iaf jag då...o Liten.
Jag tog iaf ett snabbt, varmt bad nyss. Mest för att jag faktiskt bestämt det redan vid sju-tiden men små ville annorlunda då.
Så det var egentligen bara en sak som skulle göras ;)


Nu är det natten va?

Jenny Sjöberg
2011-05-02 @ 12:16:28
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/

Lite pinsamt att Norge vann, de ska väl ändå Sverige slå lätt? Hoppas att det går bättre mot Österrike ikväll..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0