Det hostas...

...så in i vassen om nätterna här.
Jag har ringt Vc och fått tala med en ssk...o fått en telefontid med läkare senare idag.
Hoppas att de enkelt kan skriva ut en hostmedicin till de små.
Annars tar jag väl hela högen o går dit o uppehåller dem en eftermiddag då ;)

Vi har iaf varit o lämnat Elsa i skolan. Albin tog nya sparkcykeln dit o den blev populär bland grabbarna på skolan ;) Sedan gick vi hem o åt frukost (vi som inte hann innan vi gick ut).
Elsa har fotografering i skolan idag o valde en klänning att ha på skolfotot för hon ville vara vacker!
I kväll är det föräldramöte i hennes klass, vi får se om det blir Jonas eller jag som kan gå dit.
Antar att det drar ut på tiden oxå. Gud skapade ingen brådska till alla o envar, typ.

Nu ska jag ta lite tvätt. Ligger efter där o det skapar bara en massa frustration (för mig som måste tvätta o för alla andra som tror att rena, vikta kläder bara ploppar upp när man knäpper med fingrarna).
Och, för alla som antecknar, så blir det rester till lunch och chickybits, ris o currysås till middag ;)

Trevlig onsdag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0