Idag:

Föräldramöte.
Jag höll mig på min kant o lyckades hålla käften (men inte utan problem). Det finns alltid, alltid sa jag, knepigt folk i alla klasser. OBS föräldrar asså. Själv är jag mer än fullt normal...hrm...typ.
Men vissa borde helt enkelt bara vara tysta. Gah! I det stora hela är det en superfin klass med goa ungar och underbara lärare. Å föräldrarna gillas skarpt! De flesta dårå... ;)

Fotografering.
Nu väntar jag med spänning på bilden av världens finaste ettagluttare!

Hostmedicin!
Jiiihaa! Inatt ska de väl kunna sova hoppas jag!
Hurra Hurra!

Skratta eller gråta.
Tiden får visa.

Chickybits o ris.
Mättar direkt o så blir man hungrig direkt.
Ger dock anledning till att äta choklad!

Å så var det ju det där med apan...
Alla känner apan men apan känner ingen. Igen. Vad är det med folk?

Jo, förresten...söt o rar kan de flesta vara.
Men köpa yttre skönhet för att dölja den inre falskheten...det är fanimej så jävla.. tragiskt.


Å inget Livet på BB idag! Buhu!

Snart tack o gonatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0