Nyårsafton dårå...

...och än så länge är det lugnt här.
Ska röja av lite o framåt kvällen ska vi till Robban o Maria.
Vi ska äta lite gott o så =)
Jag räknar kallt med att avsluta kvällen långt innan alla andra gör det eftersom de små säkert inte orkar med allt för länge. Så allt extra blir liksom bonus ;)
Visst, en del kan säkert tycka att de små kan somna där o jag stannar längre, men det är ju iaf JAG som får vara vaken hela natten med dem sen isf.

Så nä, jag håller dem vakna så länge det går o sen är det färdigfirat för vår del ;)
De andra får gärna fortsätta.




Nu. Lite lunch kanske.


ann-marie
2011-12-31 @ 11:52:21

hoppas ni får en fin kväll, gott nytt år!

Kattis
2011-12-31 @ 22:47:09
URL: http://mincolin.blogg.se/

GOTT NYTT ÅR! <3<3<3<3<3 =) KRAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0