Det är många...

...ungdomar som fyller 40 i år! ;)
Se upp...!  Hehe.

Å förresten är jag i stort behov av barnvakt på söndag!
Jonas jobbar em. Jag behöver barnvakt från dess han åker, typ kvart över ett,  eftersom jag själv ska på hemlig date vid lunchtid :)
Skaran av små barn kan med fördel delas upp i enklare portioner, till flera barnvakter.
Den yngsta äter dessutom vid kris ur nappflaska. Sover dock helst i egen säng o inte vagn, men sånt brukar oxå kunna lösa sig bra.
Hur länge? Vet inte riktigt ännu, ska kolla upp.


Tack på förhand! =)

Anna
2011-05-31 @ 21:18:39
URL: http://annavirrpannan.blogg.se/

Hade det inte varit så långt hade jag gärna tagit ett par tre stycken så där :-)

Syster A
2011-06-01 @ 06:24:30

Det löser sig ska du se, jag finns ju här:-)

Tina
2011-06-03 @ 23:36:45
URL: http://tinagreen.blogg.se/

Vi ställer också upp om du behöver barnvakt. Bara du hör av dig. Kram och ha en toppenhelg.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0