Jag ränner hit...

...o dit, jag stressar, jag städar, jag tvättar, fixar o står i.
Jag tycker inte jag hinner så mycket för mig själv.

Nu undrar jag hur i hela friden folk hinner spela alla dessa spel på Facebook, i-phone etc...?
Inte för att jag egentligen vill spela, för den typen av spel lockar mig lika mycket som blodpudding på ett julbord...men hur hinner de???

Jag funderade...o funderade...som Balthazar ni vet...å så pling! kom jag på det!

Aha!
De har ett arbete! Ett löneavtalat jobb att spendera dagarna vid o därmed hinna blippa med mobilen.
Hmm...I get it!

Jon Sjöberg
2011-10-01 @ 15:17:01
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/

Hahaha! Jajjemen, precis så är det. :)



Nuförtiden är det så tyst och stillsamt i fikarummet på jobbet. Ingen pratar, alla bara sitter och stirrar stumt på sina smartphones. "Sociala medier"... jo, tjena!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0