Det går segt idag

Jag känner mig lite bakfull. En omöjlighet att det stämmer, kan jag tillägga.
Lämnat E i skolan, handlat lite, inte tvättat ett endaste jävla plagg, plockat alldeles för lite, hämtat E o varit till affären med henne för hon ville köpa godis att bjuda syskonen på o jag hade behov av gul paprika.
Utelek flera timmar o Jonas har varit till tippen.
Jag har klämt i mig två paprikor på fem minuter. Jättenormalt.
I kväll ska vi på majbrasa.
Jag är inte det minsta taggad eller ens imponerad/förtjust/fanatiker av Valborgsmässoafton.
Ser inte alls anledningen till att "fira"...eller ja, våren, okej, men majbrasa är för mig lika med att elda upp tusen o åter tusen stackars igelkottar.

Jag biter ihop o drar iväg i kväll med la Familia iaf ;)



Ses!







Hur många såna här sötisar får sätta livet till i kväll bara för att folk envisas med att tända en jävla brasa???

Jenny Sjöberg
2012-04-30 @ 18:12:15
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/

Hoppas att de som tänder har vett att röra om lite i brasorna innan, så de taggiga sötnosarna får en liten chans i alla fall. Vi har inte sett en enda kotte än i år, men det borde väl vara dags...?

Hoppas att ni får ett fint valborgsmässofirande!

madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD
2012-04-30 @ 19:56:48
URL: http://madelein.se

Vi skippar brasan i år,, det r sånt liv och tjafs på ungarna så jag tappade sugen :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0