Det är bloggträff...

...i Enköping den sista mars.
Fina Mirka som ordnar o fixar så de som vill kan träffas o mingla o umgås en dag.
Jag vill gärna åka dit.
Men jag måste kolla upp lite innan...det är ju inte nästgårds precis o det bästa vore att ha någon att samåka med, någon från Örebro eller i min närhet.
Härifrån är det nästan tjugo mil, kollade jag.


Så jag får avvakta lite o kolla upp om jag kan ta mig dit. Å så hoppas på att det finns platser kvar sen då isf :)

Himla skoj vore det iaf =)


Beatrice
2012-02-29 @ 10:27:34
URL: http://www.lyckosam.com

Åh,vad skoj för dig om du kan fara! Hoppas att det går att ordna! :-)



Jag tror jag måste börja läsa hennes blogg,den verkar ju spännande :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0