Presenter till Lilla Elin! =)

När Julia o Jimmy kom för att titta på nytillskottet i går så hade de med sig fina kläder till Elin.
De andra barnen var överförtjusta i att lillasyster ska komma att bli en liten kossa, haha :)
Bodysar med omlottknäppning med knappar (inte snören) är de bästa bodysar man kan ha, tycker jag =)
Att slippa trä över huvudet på en liten bebis är bra.
Tack snälla ni!
 
 
Å med posten fick jag denna fina bok idag, där vi ska skriva om allt som händer Elin...från vikt o längd till kompisar, födelsedagar och bilder.
Jag älskar sånna här böcker och har skrivit flitigt i de andra barnens egna. Det är nog bara Emmas bok som blivit lite bortglömd...får ta tag i det nu.
Boken skickade fina Mirka. Tusen tack snälla, söta du!
 
 
 
Å inte nog med detta...för Albins bästa kompis J kom förbi med sin mamma o pappa o de hade med sig ett paket till Elin. Va gulligt av dem tyckte jag.
Kläder från Lundmyr i lite större storlek som Elin kan ha senare! Najsigt!
Tack gulliga ni! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0