Antar att jag...

...framåt kvällen...kommer att ha ont i ryggen o må skit.
Men nu är det mesta gjort inför kalaset iaf.
 
Gjorde en jordgubbstårta och så har vi blåst ballonger. Det finns glasstårta till de barn som inte gillar vanlig tårta oxå. Sen blir det muffins o småkakor och när alla tjejerna är på Elsas rum för lekar o disco så finns det skålar med chips, popcorn o onsbågar.
 
Vi hoppar över godispåsar iaf.
 
 
Har röjt undan lite...inte alltför mycket för jag tror inte att tio 7-8 åringar bryr sig om att det står tvättkorgar i vardagsrummet ;)
 
 
 
 
 
Jag var ut en sväng på förmiddan oxå. Jonas ska iväg på fest senare o så blir det väl parken på det. Så han ville ha en lördagspåse ;)
Vi andra ska äta tacos. Elsas val :)
 
Jag längar tills jag oxå får ta ett gott glas vin eller en öl...
 
 
Nähä. Fixa klart då kanske. leta servetter för Elsa dukar nu ;)
Har en jordgubbspaj i ugnen oxå...har ju så mycket gubbar i frysen nu så vi lär äta, hehe ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0