Lugna gatan

Men shit!
Det är ju aslugnt här. Scary.
Barn som sover borta, båtresor med jobbet och pojkvänner som lockar.
Ja, ni får väl räkna ut själva vilka som kör med vad liksom ;)
 
Här hemma sover iaf Stina sedan nån timme o Emma somnade redan vid sex.
Vi har lagt Elin o hoppas att hon ska somna snart för då ska Sofia o jag ta ett bad ;)
 
Idag har jag skruvat ihop Albins säng.
Jävel vilken tid det tog!
Men å andra sidan....en skruv, hjälpa nån på toa, en skruva, byta TV-kanal, en skruv, byta blöja, en skruv, skala clementin, en skruv, åka o handla, en skruv, byta blöja, en skruv, fixa lunch...
Men nu så. Fin säng finnes på plats!
Å så fixade vi ihop en liten hylla då Jonas slutade jobbet o nu är det en låda o ett skåp kvar som ska sättas i hyllan sen.
 Albin är helnöjd över sitt nya, fina rum.
Måste få upp något på väggarna oxå.
Lämnade Elsa på pyjamasparty o Albin knallade iväg för övernattning hos en kompis.
Jag måste ta rätt på julsakerna. När???
Jag måste byta gardiner. När???
I morgon fm kanske? Jo...o så ska vi baka pepparkakor i morgon oxå!
Men det är nere hos mina föräldrar så det kladdet slipper vi här hemma ;)
 
 
Nu blire bad!
ann-marie
2012-12-01 @ 10:56:10

vad du är duktig, det blir nog klart före nästa jul!:)

Svar: Japp! Jag är tidsoptimist ända ut i fingerspetsarna! ;)
Esmeralda71

Carro
2012-12-01 @ 13:23:55
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se

Skönt med lite lugn och ro också ibland :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0