Stackars lilla Elin...

...var till Bvc o fick sprutor idag.
Men det gick bra och några sekunders skrik blev det bara sen var allt frid o fröjd.
Antar att jag ropar hej för tidigt för nu åker hon väl på feber eller värk inatt bara för det... ;)
 
Hon väger inte mer än 5720 och är 60,5 lång...så hon är liten o lätt. vår fina lilla tjej!
 
Tre månader...herregud...snart är hon tre år...o trettiotre med tre barnbarn till mig, hehe ;)
Eller, ja...iaf...
Liten är hon men hon tar stor plats i våra hjärtan iaf ♥
 
 
Idag var en annan liten söt bebis här, lilla Astrid =)
Tillsamamns med mamma Åsa o storebröderna såklart!
 
Å det bidde grillad kyckling, ris o cyrrysås till middag.
 
Annars har det väl inte hänt så möe....jo, jag har hittat en present till Jonas som han ska få på Fars Dag.
Inte sitter väl det ihop...Farsdag...det blir ju helkonstigt...eller?
Skitsamma.
Iaf så vore ju den bästaste presenten en snygg o läcker o glad o trevlig sambo/mamma!
Men eftersom jag inte tänker ge honom Jennifer Lopez eller Jennifer Aniston i present så stryker vi de två första adjektiven på den listan.
Å en glad o trevlig sambo/mamma får man genom att ge henne sovmorgon och ett besök hos frissan.
Så...*blinkblink*...frissan o sovmorgon till moi! Det är väl en bra present till Jonas?
 
Men allvarligt...jag har hittat en bra present.
Ska kolla lite bara.
*klickklick*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0