I morse körde jag...

...Sofia, Elsa o Albin till skolan
Vidare till dagis o lämnade Emma o Stina.
Sen åkte Elin o jag för att hämta Anna, köra henne till skolan för att hämta hem kakor/godisburkar som klassen säljer o sedan var vi till soptippen eftersom vi hade hela lastutrymmet fylld av kartonger o skit.
Märk här att vi icke har en liten kombi utan en Caravelle-buss. Långa varianten. Med andra ord...det ryms en del skit där ;)
Gött att bli av med :)
 
Vidare till affären...mest för inköp av tråkigt skit som massa torrvaror, toapapper o batterier...utöver det vanliga då...
 
Hem och starta disk och tvätt.
Tvättade fönstret i datarummet och bytte gardiner där. Dammade av och dammsög o fixade där inne.
Städade toan o hann ge Elin lunch innan vi åkte för att hämta Albin o Fian.
En repa in på jouren för att köpa det vi glömde i morse och sedan hämtade vi dagisbarnen som har helg nu =)
 
Kaffade med Jonas hemma.
Vek tvätt. Dammsög.
Köttfärssås o pasta.
Kaffat med syrra A.
Bada barn, natta barn.
Elin somnade sent. Å jag har kollat på TV...den där hyperbra serien!
Älskling jobbar natt.
Jag har badat, tvättat håret, behöver sova men har lite att fixa först.
 
Å det här inlägget hamnar under kategori jävligt onödigt vetande för utomstående men tillbakablick på vardagsliv i det som blir min dagbok ;)
 
hepp!
.
Anonym
2013-08-30 @ 11:20:06
URL: http://www.jessgucci.blogg.se

Hej! Beundrar dig hur du hinner allt 😄söta barn du har 🌟tack för länken till din dotters smycke! Jag var inne där snabbt men måste sitta i lugn och ro och kolla ! Jätte fina smycken har hon. Ha en trevlig helg fina Lotta kramis Jessica

Svar: Hinner inte hälften av vad jag borde ;) Hoppas du o familjen mår bra =) KramKram!
Esmeralda71

Ann-Marie
2013-08-30 @ 18:50:32

åh, då blev väl Jonas glad när han fick kaffe! ;)
Vad är det för jättebra serie du kollar på?

Svar: Broadchurch ju! Har du inte sett??? Den är svinabra! ;)
Esmeralda71

Ann-Marie
2013-09-03 @ 22:49:32

jag tror jag såg lite av första avsnittet...men jag fastnade visst inte :)

Svar: Du måste ha varit för trött! ;)
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0