~~ Gott Nytt År !!! ~~

 
 
Nyårsafton.
 
Det är lugnt här. Fian har spytt några gånger men gör som vanligt inget väsen av sig ;)
De ter som var magsjuka igår är bra från det idag...dock har Elin o Stina väldigt hög feber och är helt däckade.
Lägg därtill att de inte ätit sedan i förrgår =/
 
Vi försöker truga med saft o isglass iaf. Något annat går inte hem.
 
Jag o Elsa åkte till affären i morse. Å sedan till återvinningen med massa kartonger o papper.
Resten tar vi till tippen senare.
 
Jag har tagit bort så gott som allt juligt. Endast granen är kvar o den är ju vit o silvrig så den passar över nyår :)
Jag håller helt med de som tar in julen tidigt och sedan låter den försvinna direkt.
Som Anna uttryckte det:
Det är ju december och inte januari som är julmånaden!
Helt sant!
 
Jag har städat en massa...tvättar en massa...går med klorintrasa o torkar hela tiden så ev baciller ska väck ;)
 
Jag hoppas att inga fler blir sjuka men man vet ju aldrig.
 
Nu är det JVM på TV men Jonas kollar på film så jag följer via nätet o ska kolla på TV när Jonas är klar.
Å sedan ska nyårsmaten fixas.
Vi ska äta oxfile och potatisgratäng. Å så fetaostsallad och vitlökssmör till köttet.
Glass till efterrätt.
Å så massa annat gottit...
Det duger :)
 
Hoppas ni andra får en trevlig nyår o ett gott nytt år!
 
 
 
.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0