Nä...

...det blir inga långa stunder vid datorn minsann.
Är det inte sol o garageväggen som lockar så är det tusen tunnor tvätt, fem miljoner hungriga barn eller en redan ockuperad dator.
 
Life is tough.
 
 
 
Det har varit nostalgidagar här i Hällefors i helgen.
Vi har inte varit delaktiga för fem feta ören.
Jag ser ingen som helst tjusning med de där blänkande bilarna som folk glor på. Jag har ingen som helst förståelse för att man vill klä sig i femtiotalskläder o leka att man hamnat i en tidsmaskin o jag hade ingen lust att låta barnen springa en bit i spöregn för ett diplom eller medalj eller wattewa. Å vi hade det mycket bättre här hemma :)
Många gillar det, jag är inte alls lika imponerad.
Fridens Liljor!
 
Jag hoppas att de som var i parken i fredags hade skitskoj!
Det verkade så på fejjan iaf. Hyffsat väder under kvällen men ett jäkla regn under natten... Skitsamma egentligen ju, för då var väl alla lite på lyran o glada o sjöng o dansade iaf ;)
Nåt band (Noice forever?) spelade bl.a. å så Snowstorm.
Det lustiga var att en del verkligen på fullaste allvar trodde att det var Riktiga Noice!?!
Haha ;)
 
I fredags kväll hade jag så himla supernajsigt!
Jag var på förfest minsann!
Jag var bjuden hem till Tina o där var också M och J och jag hade verkligen så kul o var så glad då jag cyklade hemåt vid tio på kvällen.
De andra skulle vidare till parken men jag hade redan innan bestämt mig för att åka hem.
Förfesten räckte gott o väl åt mig ;)
Sådär lite lagom svenskt liksom ;)
Det var god mat o god dryck och trevligt rakt igenom!
Tack Tina för att jag fick komma!!!
 
 
Ann-Marie
2013-07-01 @ 18:40:37

har också lite svårt för nostalgigrejer faktiskt, ändå stod jag därnere o glodde på blanka (alla bilar var inte blanka förresten) bilar.
va kul att du hade kul i fredags, sånt behövs emellanåt ;-)

Svar: Å snart ska du o jag ha kul! Med flera! ;)
Esmeralda71

Ann-Marie
2013-07-02 @ 20:13:55

ja, det är tammefan dags snart! om vi tar en tisdag så kan vi titta på allsång på skansen samtidigt;-)

Svar: Haha, det blir kanoners! Jag kan sjunga för er också ju! ;)
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0