Aldrig någonsin...

...never fu*king ever, har jag haft så ont i halsen som idag.
Satan.
(fler svordomar kan fås genom besök face to face)
 
Huskurer mottages!
Har fått en del på fejjan o testat lite men nä...inge större förbättringar på det lilla jag testat iaf =(
 
Har påskat lite o firat här iaf.
Barnen var utklädda (jaja vi kör påskafton här i Hfs när resten av landet tydligen kör torsdag o fredag, shit the same).
 
Sen var Julia, Jimmy o Anna hit på lite mat.
Jag kände mig mest lam o var väl (som vanligt kanske) inte det tevligaste sällskapet, men försökte hålla god min så att vi kunde få en fin påsk iaf, trots ont i halsen o feber.
 
Lite bilder vore på sin plats...så jag får fixa det i morgon om jag orkar...
 
 
Öppnade en öl som jag får hälla ut för jag drack ett glas vin innan dess o känner mig apfull på det.
Räcker gott.
 
Varmt bad har jag hunnit med iaf o snart äre läggdags.
Skönhetssömnen vettni, skönhetssömnen!
 
 
 
Heidi Larsson
2013-03-31 @ 10:42:02
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se

ZYX is tha shit!! En gång hjälpte de inte - och då hade jag halsfluss! Men annars brukar de göra hela halsen bortdomnad. Dyrt men effektivt ;) Kram på dig din stackare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0