Jag har precis...

...slagit ner röva här vid datorn.
Tvättar, har röjt undan på övervåningen, pysslat med sjuk Elin och diskat undan i köket.
Å efterosm jag tänkte ta mig några minuter här nu så brakar förstås helvetet lös inom kort o alla ska absolut genast ha min hjälp med tejp, duplobitar, konfliktmedling o blöjbyte.
 
Såädä.
 
 
iaf...
Natten var ju underbar. Eller inte.
Elin har feber och mår dåligt...hon gråter, gnäller, sover korta stunder o vaknar igen.
Ont i örat?
 
(å bara för det så blev hon väckt nu. Igen. För femtiojävlaelfte gången. Supertack!)
 
Hon var väl vaken varje timme iaf under natten o däremellan vaknade Fian, Emma o Stina förstås.
Lagon kul när man själv mår skit med feber o sjuhelsikesont i halsen.
 
 
Lite piller...knapra, knapra...
 
Påskmat hos mina föräldrar idag dårå :)
Longevity - en blogg om hälsa
2013-03-31 @ 16:41:52
URL: http://madelein.se/

Glad Påsk i varje fall :P Hoppas middagen smakar!

Svar: Det smakade underbart! Trots halsont ;)
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0