Jag har precis...

...skickat iväg Elsas jultidningsorder ut i cybervärlden.
Innan dess slet jag mitt hår, svor som fan och ville stoppa upp beställningslistan i röven på någon för att allt, precisjävlaallt, bara krånglade.
 
Nej, det är inte bara att skriva in antal på datorn!
Man lär väl för fan se till att man får med varenda beställning!!!
 
 
 
 
Nu så!
Klart!
 
När tidningarna dimper ner i lådan (eller, ja, jag får väl vackert hämta paketet på valt utlämningsställe gissar jag) så är det bara att Elsa delar ut!
Sedan kan hon gotta sig åt sin fina belöning hon får för mödan:
En plattång, en hårfön och en locktång
En skateboard som brorsan ska få i julklapp
En klockradio
Nästan 400:-
OchOchOch!!!
En alldeles egen iPhone5 !!!
 
Behöver jag säga annat än att ungen är superglad och väldigt, väldigt stolt!!!
 
 
 
Gladast är väl jag som får lägga det här på is några veckor...tills vi ska sortera böcker/tidningar när de kommer...hua.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0