Sickness

.
 
Stina var ju hängig igår kväll.
Å jag funderade på hur det skulle bli med Elins dagisinskolning.
Jag behövde inte fundera värst i morse...
Vaknade i natt av att Elin ville över i min säng. Böjer mig över hennes säng och det slår emot mig...feberdoften!
För visst sjutton luktar feber!?
 
Kände på henne o visst var hon ju varm.
Så det blev en hemmadag istället och Elsa var också hängig.
Tycker att Emma har visat tendenser på att bli sjuk hon också...vi får se.
 
Lite trist att det kommer mitt under inskolningen ju =/
Men det är inget att göra nåt åt.
 
Plockade o dolade lite här hemma. Läste tusen böcker för Emma och försökte vika tvätt.
Hämtade Sofia i skolan vid lunch och handlade en del.
Har fixat med a-kassan och borde fixa till arbetsförmedlingen också...fan va grejer jag har över mig helajävlatiden...
 
Chattat med Anthon som ska flytta lite norröver i morgon.
De ska till ett ställe som heter Mooloolaba och där ska de hjälpa till med måleriarbete tio timmar i veckan mot boende :)
Det är ett litet samhälle, en turistort, med drygt åtta tusen invånare (å en massa turister).
Ligger lite utanför Brisbane. Blir nog great. Såg himla vackert ut iaf.
 
 
 
 
 
Nähäpp...lägga sig kanske?
Har en del jag borde hinna men klockan är mycket...
Carro
2013-10-01 @ 10:13:43
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se

Oliver blev också sjuk med feber =(

Svar: Här gick det fort över. Skönt. Fast det kanske är lugnet före stormen...förra året var de ju mer eller mindre konstant förkylda från tidig höst till våren kom =/
Esmeralda71

Carro
2013-10-02 @ 08:49:10
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se

Oliver hade början till en ny öroninflammation ... Penicillin igen
2 Veckor sen sist =(
Skönt att de är bättre i alla fall!

Svar: Stackarn! Öroninflammationer är ett jädra skit =(
Esmeralda71

Lisa Radojewska
2013-10-03 @ 21:46:35
URL: http://raawhr.blogg.se/

Oj stackars :/

Tist
2013-10-03 @ 22:08:33
URL: http://aktietorget.blogg.se/

Så han ska jobba för ca 6000 innan skatt mot att bo gratis :) det måste vara en två då




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0