Söndag em...

...och jag väntar på att åka till bion o hämta hem Albin, Sofia och Stina.
Flygplan 2 :)  Det var nöjda ungar jag släppte av där tidigare. 

Är lite sliten. 
Jobbade inatt och eftersom Jonas jobbar hel dagarna i helgen så ses vi knappt i dörren.
Anna var snäll o kom hit efter sitt jobb på middan och tog barnen en stund så jag fick lägga mig.
Sen beställde vi pizza innan jag körde barnen på bio :)
Inatt ska jag ut o jobba igen.
Det gäller att vara med o tacka ja till de vikariat som erbjuds :)

Igår var jag på Me & I hos finaste Karin :)
Köpte en jättefin top till Sofia (som säkert Stina o snart Emma oxå kan ha!).
Blev så kär i den då jag såg den i Carolas blogg :)
Annars är jag inte mycket för Mr & I.
Hutlösa priser och dessutom 49:- i porto...o faktureringsavgift om man inte pröjsade med kort inom två dagar.
Så jag slängde in en betalning på stört ;)
 


Bakade chocolate-cookies på fm.
Riktigt goda :)


Oxå en goding :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0