Tröttare än tröttast

Mycket psykiskt kanske. 
Men allt som spinner i skallen kommer bli bra i slutändan 👍😊

Latdag. Bortåt -20 ute och väldans vackert!
Några barn på bio, pulka o bob bakom husknuten, fika med syster A och ryggläge i soffan. 
Planerar nyårsmenyn. Inget speciellt firande men de av de större barnen (m respektive) som vill äta med oss är förstås välkomna. Å jag har full förståelse för om de sedan drar vidare för mer festligheter än vad som bjuds här :)
Jag har tänkt en liten räksallad med mango o avokado till förrätt. 
Helstekt oxfile, hasselbackspotatis och rödvinsås till varmrätt och sedan chokladmousse med hallon o grädde som dessert. 
Ska väl anstränga mig med dukningen oxå för barnens skull. De gillar när vi dukar för fest 😜 
Sen slocknar nog barnen en efter en och Jonas o jag innan tolvslaget.
Som vanligt haha. 

Blir nog natten tidigt här i kväll.
Somnar snart... 



Latsöndag! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0