Trött som fan...

...men måste verkligen ta igen det jag inte hinner om dagarna med att sitta ner en stund vid datorn då alla somnat.
Några mejl...några bloggar att läsa...kolla status på arbeten och vad arbetsförmedlingen har att komma med...utbildningar (jävla djungel).
 
Äter järntabletter nu.
Hoppas på snabb verkan.
Då kanske barnen får en gladare och piggare mamma.
Å Jonas en roligare o trevligare sambo.
Jag är inge vidare just nu på att orka. Orkar inget. Orkar inte alls.
Less.
Snart utstämplad gör att det gnager i mig konstant.
Vad ska man göra? När? Hur länge? Var?
Pengar då?
Arbete? Skola?
Man är till besvär för hela samhället känns det som.
Inget värd.
En i statistiken som sitter hemma o håvar in pengar från staten.
Ska vi byta?
Man sliter häcken av sig hemma och jobbar mer än många av er med "riktiga" jobb gör.
Ändå är man enligt många då arbetsskygg och lat.
Arbetsförmedlingen till veckan igen. Åtgärd. Vad blir det? Ingen vet.
Jag är pissless på att inte veta.
Inte veta vad jag gör om en vecka, en månad eller till sommaren.
 
 
Jonas är gullig o ger mig komplimanger. Varenda dag!
Säger snälla fina saker.
Jag älskar honom. Älskar mina fina ungar. Bästaste barnen! Nio juveler!
Jag ska bli pigg, glad o orka mer snart =)
 
 
 
Kolla mejl o lägga mig...
I morgon ska vi hitta på skoj.
För barnens skull, de kommer tokälska det. Hoppas jag ;)
 
 
 
Karin
2014-02-27 @ 22:13:12

Det kommer lösa sig ska du se...det gör det alltid!
Rar och fin är du alltid, med eller utan järn och Jonas vore mer än lovligt dum om han inte skulle ge dig de där komplimangerna för dem är du värd😘

Svar: ❤️ Ja jag hoppas det löser sig snart...
Esmeralda71

Kusin Malin
2014-02-28 @ 06:11:12

Du sliter precis som du säger mer än många med jobb... Hoppas du kan släppa känslan av att vara till "last" det är du absolut inte!
Du är bäst o jag är grymt imponerad av dig o din fina familj som du valt att prioritera dom senaste åren=)) Hejja hejja!!!
Hoppas dock att det löser sig för dig snart, så du slipper ovissheten, för ovisshet det är bland det värsta som finns..
Löve you!

Kram kram

Svar: Ovisshet är skit, vad det än gäller... Jaja, dä löööser sig! ❤️
Esmeralda71

Lisbeth
2014-03-02 @ 20:38:34
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com

Du ligger garanterat inte till last, släpp det direkt, meddetsamma och igår!
Du tar hand om er stora familj på ett j-igt bra sätt, ordet lat är inget som ska nämnas samtidigt som dig! Jag blir ju slut bara jag läser vad du gör en vanlig dag!
Men det är jobbigt med ovissheten, det är klart det är! Men med den kämpaglöden du har, kommer det att ramla på plats så småningom.
Stor kram

Svar: Tack fina du! Ovisshet är skit...men det löser sig. Hoppas jag ;) Kram! ❤️
Esmeralda71

Mamma till fyra pojkar
2014-03-03 @ 10:23:21

KRAAAAAAM! <3

Svar: Tack snälla!!! ❤️❤️❤️
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0