Pissdag

 
Studiedag för skolbarnen.
 
Men jag lämnade hemmet i omgångar med dem iaf eftersom de hade utvecklingssamtal på skolan.
Jonas var ju hemma på fm eftersom han har em-vecka så det gick ju bra.
Värre blev det framåt em när Fian hade sitt samtal och jag var illa tvungen att ta med Elin o Emma ;)
Elsa stannade hemma o passade Stina men de andra är för små för en lite längre stund med syrran =)
Albin hade åkt till Lek o Bus med kompisen J.
 
iaf.. Emma var inte på sitt soligaste humör och Elin, nja...men det gick väl.
Skulle hinna tömma bilen på kartonger o skit men fick rata tippen där det var kö till förbannelse.
Fick bli återvinningsstation med hälften av skiten o resten är kvar i bilen till senare =/
Emma o Elin var väl inte de gladaste i bilen hem heller ;)
 
Fick lite extraarbete iom annat krångel också vilket innebar ringa än hit o dit.
Å min iphone krånglar. Eller Telia?
Jag kan ringa o skicka sms...men jag kan inte ta emot samtal o de sms jag får kommer med flera timmars fördröjning o det är sååå störande!!!
 
Sen brinner det i knutarna gällande annat här också...måste ta tag i det typ nu. Helst nyss.
 
Kollade sista Familjen Annorlunda och Mirka o hennes familj är ju bara sååå fina!!!
 
 
Nähäpp...mitt humör sätter stopp för fler rader...jag är trött o inte har dagen varit så jäkla bra med småkrångel hit o dit ju =/
Man kan lika gärna lägga sig.
 
Tjo.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0