Slappardag!

 
Vi har inte gjort ett skit!
Å det känns faktiskt bra.
Eller jo...plockat o röjt som vanligt. Hela jävla förmiddan höll jag på...i tron om att solen sken där ute men att det var kallt. Fast det visade sig vara väldigt varmt o nåja, jag var väl ute under em iaf ;)
 
Jonas jobbar ju nattvecka o att hålla små livliga ungar tysta en ledig dag mitt i veckan är ju...intesålätt!
 
Men då han vaknat (blivit väckt?) hade klockan blivit bortåt ett o efter lite kaffe drog vi till Julia för att kolla in deras snygga nyrenoverade kök! Jiiises!
Vi har fräschat till vårt liksom...men deras...! Jätteläckert!!!
Syrra A blev med oss o sen blev det kaffe hemma längs garageväggen ;)
Sooool!
 
Sen då?
Lite handla o lite vatttna uteblommor.
Fixa apgod mat! Hemmagjord pizza!
Det är så¨jäkla gott!
Ungarna har bara tomatsås, skinka, ost o lite salami på sin. Jonas o jag tar detsamma men spär på med bacon, lök och champinjoner.
jammi!
 
Elsa sover hos en kompis. Albin likaså.
Jonas jobbar o de små har somnat. Eller ja...Emma är fortfarande vaken o kollar på Alfons Åberg i sitt rum.
Sen blir det natta för min del också.
Jobba i helgen! Najs.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0