Mössor...min grej liksom =)

 
Somliga lägger massa pengar på skor. Eller väskor.
Jag lägger hellre pengarna på snygga, praktiska, varma mössor!
Jag älskar mössor och får alltid panik bortåt våren då mössan ska av =/
 
Jag har hittat några snygga mössor på Manky  som jag hoppas Tomten kommer med *blinkblink*
 
Den här från Pipolaki t.ex!
 Eller den här från Barts!
 
 
Eller den här fina från Colour Wear!
 
 
 Ni ser att jag helst väljer tofsmössor ;)
 
 
 
Nu hoppas jag på en kall o snörik vinter!
Använder ni mössa?
 
<3
 
 
 
 
 
 
 
Detta blogginlägg är sponsrat
Ann-Marie
2014-11-29 @ 12:55:46

jo, jag har märkt att du gillar mössor ;-)
Hoppas det är fuskpäls i tofsarna!

Svar: mössa är fan fint! Å praktiskt! Att man inte tänkte på det i tonåren 😫
Esmeralda71

Syster à
2014-11-29 @ 22:04:52

Har ju också önskat mig en mössa av tomten;)

Svar: Många fina mössor finns det 👍😜
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0