Blir inga bilder. Än.

Jag är trött. Så inuttahelvitte trött.
Men ändå finns det ju saker man måste ta itu med...

Tre jobbnätter i helgen. Klev av i morse o visste redan då att sömnen idag skulle utebliva. Barnen skulle till skolan, tre skulle va hemma, Jonas hade gjort sitt första nattpass...

Vi handlade lite, jag o de små. Plockade hemma. Mängder av Ullaredprylar ligger fortfarande i sina påsar.

Jag glömmer saker. 
Snälla vänner, bli inte arg om jag missar en date med er eller kommer försent.
Jag är fan inte mig själv just nu.

I morgon ska alla barnen iväg. Jag ska vidare till grythyttan på fika :)
Handla. Hämta barn. Vi ska till en granne under em jag o några småtjejer.
Fixa middag.
Kurs. Å nu kom jag på att jag glömt ordna barnvakt då...fan. Rör sig om passning typ 20 minuter bara.
Onsdag ska jag nog träffa kusin C o sen jobbar jag två nätter.
Längtar till helgen.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0