Jag har under...

...den senaste månaden så gott som endast använt Rosenserien Morotsolja i ansiktet.
Inga krämer eller oljor o sånt...
Älskar att det ger både smidighet o färg!
Älskar att mina gröna ögon gör sig bäst mot en brunare nyans ❤️

Men...på tal om annat shit...
Två barn på vift inatt (hos kompisar så inget att va orolig för!!!)
Ingen majbrasa blev det för oss.
Göttit!
Sofia lekte hos en kompis i em o sedan var kompisen med hit en sväng.
Eftersom Albin o Elsa sover hos kompisar o det var alltså bara Jonas o jag o fyra små hemma till kvällen.
Egengjord pizza.
Det är sååå jävla gött!!!
Sen kom Julia o Jimmy o det blev småsnack framför tvn 😊
Jag längtar efter Bönan! 
Längtar till de dagar lilla familjen kommer hit och jag får sitta med Bönan i famnen 😍
 



Anonym
2015-05-01 @ 09:05:01
URL: http://annicastjarnlof.blogspot.se

Hej hej! Jag tycker att det är lite roligt att vi har så många födelsedagar samtidigt...och nu väntar vi på tillökning från nästa generation :) Fast i mitt fall så är det ett syskonbarn som ska bli pappa i sommar. :)

Svar: Nämen åh! Grattis till er 💞 Ja det verkar som att vi har flera gemensamma födelsedagar 😉👍
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0