Vid datorn!

Hur många gånger har jag suttit vid datorn i sommar? Fem? Sex?  Knappast mer.Anväder ju mobilen till det jag vill surfa på. Instagram...facebook....
Å jag skulle in på mejlen via datorn häromdagen o det gick inte eftersom vi uppdaterade datorjävlen till nåt WindowsMerSkit eller nå o då försvann alla gamla lösen som låg sparade. Inte fan vet ju jag vad jag har för lösen till tex Hotmail =/ Jäkla bajs.
 
 
Jaja.
 
I kväll har jag läst ikapp några bloggar o några hittade jag inte ju =(
 
 
 
Sommaren är snart slut. Kanske.
Vi har iaf tömt poolen och kommer bara använda den mindre varma hädanefter =)
Värmen fins ju i luften iofs...o solen...
Men i den större poolen var det grisigt vatten nu så vi skickade iväg det ;)
 
 
Den senaste veckan har vi iaf spenderat minst halva dagen utomhus i solen så visst syns brännan... =)
Jag gillart!
 
Nu till veckan börjar Jonas jobba igen.
Å Elin o Emma börjar dagis igen på tisdag.
Rutiner.
Vardag.
Utom för mig.
För jag vet fan varken ut eller in eftersom jag inte vet alls hur  eller OM  jag ska jobba.=/
Stressande. Så in i helvete.
Magsår de luxe.
Ångest.
Inga pengar och ingen vettig vardag. Vad gör man o när???
 
 
 
 
Men allt löser sig.
Visst?
Karin
2015-08-23 @ 23:31:33

Allt löser sig, alltid!❤️

Svar: <3
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0