Dags att ta andra?

Opererade mitt vänsterben för ganska exakt två år sedan.

Har haft stora problem med åderbråck i många år.
Ärftligt det där 😩
Å många barn är ju inte guld när det gäller åderbråck liksom. 

Tog mig till slut i kragen o fixade ena benet.  Jisses!
Ingen dans på rosor precis.
Operation. Sövd. Tog längre tid än beräknat eftersom mina ben är väääldigt  drabbade.
Efteråt mådde jag skit någon dag o sen var det toppen! I två hela år!!!
Det de tog bort på vänster ben gjorde att smärtan försvann i höger ben oxå 👍👍👍😃
Lovely!!!

Men för några veckor sedan kom de där pinorna tillbaka 😱😩😩😩
Smärtan. Spänningarna. Kramper.
Å båda benen ser ut som fan.
Åderbråck ta mig fan överallt!!!!


Så efter jul ringer jag om operationstid.
Högerbenet ska fixas 👍😊
Snart. Eller helst nyss 👍
Elisheva
2015-12-21 @ 07:21:18
URL: http://judeandesert.wordpress.com

Hejja!! O man får ju va tacksam att faktiskt få denna operation. Inte alla förunnat.
Jag opererade båda benen i våras o det blev så galet mycket bättre.
Lycka till! Hoppas du får det åtgärdat väldigt snart och att allt ska gå bra!

Svar: Tack snälla! Ja, man ska då inte klaga med den vård vi faktiskt har att tillgå 😊 Önskar er en lugn o fin jul och ett gott nytt år 🎄❤️😊🎉
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0