Julia har tagit...

...några bilder på Emma, Elin o Charlie idag.
Så fina bilder på fina ungar!!!
Ja, jag hamnade ju oxå på nån 😱




Hon är självkritisk, Julia, men så förbaskat duktig med kameran 💖




Kallt som bara den idag.
Härligt.
Tyvärr skulle det bli flera plusgrader till veckan 😩
I eftermiddags har vi kollat på skolans Luciafirande.
Traditionellt firande av årskurs två sedan många många år.
Sofia var en fin lucia 💖
Det fanns många lucior i tåget. Jag älskar att de låter barnen vara det de själva vill va 😊

Jag ska sätta mig vid datorn o leta en julklapp.
Å sen sova.
Om hostan tillåter.
Den blev något bättre för nån vecka sedan men sen kom det tillbaka ordentligt igen.
Så jäkla trött på det nu. Hela november o halva december. Än så jävla länge.

Dessutom har jag nog en propp i benet.
Igen.
Visserligen har jag haft flera förut, säkert  sju, åtta stycken...men de har alltid varit ytliga.
Känns lite annorlunda nu men det kanske är för att den sitter i knävecket och känns fruktansvärt irriterande o i vägen! 
Den gör lite ont men jag smörjer med salvan jag har.

På onsdag ska jag vinna stort på Lotto tänkte jag.
Det är verkligen min tur nu och jag behöver det!
Tack på förhand ❤️
Tove Lindgren
2015-12-17 @ 11:40:59

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0