Fortfarande sliten..

..efter den dåliga sömnen igår.
Jag jobbar rätt sällan nu för tiden, tyvärr.
Blir ju heltid i sommar kan jag tro...på gott o ont.. 😳
Men lördagnatt var jag ute på jobb iaf 👍
Älskar mitt jobb o älskar ännu mer arbetskamraterna där.
De är bäst!
När jag jobbade natten i höstas då klockan ställdes tillbaka blev natten gryyymt lång.
Denna natt smet fort förbi 😊👍
När jag kom hem blev det lite si o så med sömnen eftersom Jonas jobbade hela dagen...
Låg på soffan o slumrade mellan 7.40-9.15...
Jäsiken så trött jag var under eftermiddagen sen, haha 😂
Somnade som en klubbad säl på kvällen.

Inatt har jag haft ont i ryggen.
Å trött som fan idag fortfarande. Jobbigt.
Men det finns de som har det värre 😉

Känner mig låg o nere...
Kan det kanske komma några fina överraskningar snart tack!

Det har gått på halvfart idag.
Lite körningar o lite tvätt, lite städ och allmänt plock.
 

I morgon ska Elin till dagis för första gången på flera veckor. Tror det är tre veckor hon varit hemma för den där snoriga näsan 😉

Snygg-Sigge däremot måste nog till veterinären.
Svansen hänger konstigt, han vill inte att man tar i den och jag blir lite orolig.
Han äter bra som vanligt men när jag lyckades få titta ordentligt på svansen i eftermiddags så såg jag att det såg typ sårigt ut...eller skorpor...å det luktar vansinnigt illa av det 😱😱😱
Han lät mig titta en stund iaf o låtersig  klappas på.
Orax är helt tokig o springer efter Sigge hela tiden. Ska lukta på honom o både Sigge o jag blir förbannade 😂
Vet är bara här tisdagar o torsdagar men jag ringde iaf idag...
Dock svarade de inte...svarar de bara två dagar i veckan oxå då eller? Irriterande. Men hon var väl upptagen då..

Man ser såret lite här iaf...

Jag plockade en fästing på Sigge idag btw..
Blä.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0