Helt vanlig jävla tisdag. Typ.

Dagis o skola och en skogspromenad med fetont i höfterna.
Sen pasta o kasslersås till Jonas stora glädje och efteråt började den dära hämtningen 😘

Så småningom åkte Jonas till jobbet o jag tampades med några barn o deras kompisar.
När Elin var på sitt o Emmas rum o lekte på em hörde hon barnen leka utanför o sprang ut i hallen mot köket... Halkade på en jädra teckning som låg på golvet o föll pladask bakåt.
Smasch.
Som några gånger tidigare...en hård smäll, ett kort skrik, ungen tuppar av o jag blir hysterisk.
Sedan kvicknade hon raskt till, lite yr o oförstående och blev sitt vanliga jag rätt snabbt.
Kräktes lite o jag ringde 1177.
Har hänt förr det här o lindrig hjärnskakning görs det faktiskt inget åt.
Vila. Håll koll. Typ.
Hon hade inte ont i huvudet sen men verkade lite illamående emellanåt.
Ingen större fara men vi försökte ta det lugnt iaf 👍

Förutom det så är iaf Stinas o Sofias rum städat 👍 Å Albins.
Tänk att det ska behövas en morsa som går så helt bananas att saker flyger hej vilt innan de greppet att skiten ska stödas bort!!!
😡😡😡
Förbannat.
Tur vi har grannar som är vana 😱😁

Jag kan verkligen få spel. Ordentligt.



Lite smått en skitdag.
Men då kanske det kan hända nåt kul i morgon dårå..?


Elisheva
2015-05-27 @ 07:42:12
URL: http://judeandesert.wordpress.com

Skönt att det inte är bara jag som måste bli en monstermamma mellan varven för o få lite vett o hyfs o framför allt ordning. 💜

Svar: Å herrejävlar (sorry) så jag kan spela över 😱 Men idag sa Albin: idag hjälps vi åt med tvätten och sånt!!! Haha ;)
Man kanske behöver flippa ur för att alla ska fatta ;) <3
Esmeralda71

Jenny Sjöberg
2015-05-29 @ 20:25:31
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/

Så obehagligt när de ramlar och slår sig så där. Skönt att det gick bra.
Isa klänger en del nu... och ramlar. Ofta låter smällen så otäck också.
Hoppas att ni får en lugnare helg nu!

Svar: Ja fy... Våra har ändå varit rätt förskonade från olyckor som tur är, men Elin rycker upp statistiken 😉 Hoppas er helg blir bra oxå 💖
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0