Länge sen sist

Men ni som känner mig vet ju att jag lever.
Så gott som 😉

Oktober är slut. Fjärde nov idag.
No Hate-dagen ❤️
Jag gillat november. 
Mörkt. Ruggigt. Tända ljus.
Väntan!!!
Denna spännande väntan på december 🙏

Halloween passerade.
Vi var utsedda som ett av många hus i Sverige att vara husvärdar i Halloweenjakten.
Det är Karamellkungen som ordnar o kl fyra på halloween släpptes första ledtråden till vårt hus.
Vi väntade ivrigt på nån utklädd unge som skulle säga de magiska orden.
Andra ledtråden...vi väntade. Å väntade.
Ledtrådar. Väntan. Inget monster eller nån häxa utanför 😩😂


Nu satt ju iofs de här två utanför 😂😂😂👍






Nä.
Ingen hittade vårt hus o två kilo godis från Karamellkungen fanns hos oss.
Jag bestämde mig för att lotta ut påsen via instagram o Facebook och det var en tjej härikring som hade tur i lottdragningen 👍

Lovet gick snabbt.
Jag renoverade Elsas rum.
Målade tak o väggar, tapetserade ena väggen.
Elsa blev jättenöjd och det är ju bra eftersom hon själv valde tapeten 👍😘






Emma o Elin har fått dagisbilderna o vi ska kolla om vi överhuvudtaget ska beställa, vi får se.
De blev väldigt bra iaf 🌸🌸

Å Charlie växer.
Kolla bara!
Sötis ❤️



Hade barn med kass mage i slutet på förra helgen.
Å i kväll när jag kom hem efter en riktigt skön promenad med min fina vän M så kände jag mig slö o varm.
Feber, jo jag tackar 😡
Det går fan inte för sig.
I helgen SKA jag jobba!






En gammal bild på Anna o Julia!
Annas min. Jag dör 😂😂😂👍




Å kolla här vad jag hittade!
Julia o jag satt fasen jämt o läste böcker då hon var liten. Kalla det skryt, jag kallar det stolthet, men hon kunde bokstäver som ett o ett halvtåring o alfabetet strax efter. Innan plattans tid alltså, haha 😂
Hon skrev alldeles själv (ja inte blev det ju riktigt rätt förstås) när hon var tre! Hittade andra teckningar med beskrivning på djur hon ritat o datum det gjordes 😊
Detta brev var hon nog fyra o ett halvt eller så då hon skrev ❤️
Översättning under brevet 👍

Lottas brev Jag älskar dig du är min älskling ja vet inte var jag ska ta vägen för du är ju så underbar jag tror jag svimmar hej då


Julias hjärta Lottas hjärta Bådas hjärta

😂😂😂❤️❤️❤️


Å ett till 


Puss och kram jag älskar dig du är så underbar jag tror jag svimmar du är så snäll jag tycker om dig du är min älskling jag ska skicka brev åt dig du är min älskling 

❤️😍❤️


Men åh 😍





Sen kör vi en bild på mig, ca två år och nu har jag väl bloggat för flera veckor igen 😂😂😂
Nä sorry. Återkommer inom kort 👍
Pilli
2015-11-05 @ 20:20:33

Oj!! Vad lik Elin!

Svar: Ja många säger det 😊 Äntligen en som är lik mig och inte bara Jonas liksom 😂👍
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0