Partaj

Händer inte ofta att man är ute o roar sig nu för tiden.
Men igår, då jäklar var det dags 👍

En privat fest där de inbjudna någon gång arbetat på gamla sjukstugan/gillersgården.
Vi var ett stort gäng som slöt upp o det började väl lite segt klockan sex på kvällen men när väl maten serverades o alla satt sig tillrätta så flöt det på ordentligt 😉
Jäsiken så skoj det var!!!
Herregud vad jag skrattade, pratade, dansade, drack vin, återupplevde minnen och hade gööörkul!!!
Kom hem efter två o kunde knappt få av mig skorna eftersom fötterna svällt av allt dansande 😂
Mådde okej i morse men hade huvudvärk o halsont. 
Blev en latsöndag o jag var inte utanför dörren förrän jag skulle sälja biobiljetter på kvällen 👍


Innan festen träffades vi systrar o tog lite vin.
Tänk att vi äntligen kunde göra något tillsammans vi tre 💖💖💖
Vi hade en kanonkväll alla tre.
Annica
2015-11-16 @ 04:33:26
URL: http://annicastjarnlof.blogspot.se

Vad roligt, man behöver lite partaj ibland :)

Syster à
2015-11-16 @ 22:08:11

Det blev en himla kul kväll!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0