Snart helg igen

Veckorna går fan fort.
Halloweenfest på dagis idag.
Vi kom med en spindel och en fladdermus 👍
Fruktansvärt söta kryp 💖




Barnen o jag var till Charlie på em igår mellan alla körningar.
Jonas o jag var där på fm innan han åkte till jobbet 💖
Lilla goa Charlie. 





Å igår satte jag saxen i håret.
Eller...jag sa till Albin; klipp!
Å han klippte under snodden jag satt upp håret i haha.
Det kunde knappast bli värre, resonerade jag.
Fast jag vet inte hehe.
Skulle dra i lite rödlätta slingor oxå o när jag blandat färgen insåg jag att jag inte hade varken hätta eller nån jävla grej att peta på med.
Skitsamma.
Lite klet här o var.
Hår är en bagatell.
👍




Klippte Emma o Stina häromdagen.
De ville ha bort sitt fina långa hår 👍




Häromdagen fyllde fina lilla Tizzla ett år.
Jag fyllde en liten salladsbytta på Ica med räkor, skinka o kyckling till henne o de andra två finisarna 👍



Idag blev det fredagsmys en torsdag.
Jag jobbar i morgonnatt och därför drog vi till med tacos redan idag o kanske blir det godis till hockeyn 😉👍
Ett glas vitt oxå? Vem vet.




För övrigt är det en svart dag.
Dessa jävla idiotiska dåd som vissa får för sig att ställa till med.
Nu fick en lärare och en stackars liten kille på bara elva år sätta livet till för att en snubbe mådde skit o ville ta ut det på andra.
I vilken ände ska man nysta o hitta förklaringar?
Vem ska man skylla på?
Galningen som utförde o själv dog?
Samhället som brustit ännu en gång?

Tragiskt. Jättetragiskt.

❤️


Puss o Kram!
Ann-Marie
2015-10-22 @ 20:24:46

Puss o kram! Borde kommentera lite mer men nu vet du att jag läst :)

Svar: ❤️❤️❤️ Jag borde skriva oftare oxå hehe 😜
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0