Life goes on

Ungefär.
För det är ju så.
Sjukdomar och elände till trots så måste man leva vidare.
Jobb lyser dock med sin frånvaro och jag överväger att tjata, tjata och tjata mig in på en arbetsplats här på orten som inte ens behöver folk men där jag vet jag hör hemma.
Mitt kall, så att säga 😉

Iaf
Skola o dagis o en massa kompislek däremellan.
Jag är förbannat trött på att agera taxichaffis men va fan, det är oxå en del av livet.
Idag har vi firat min vackra och helt fantastiska äldsta dotter.
Hur kan hon redan vara 24???

Jag älskar henne o hennes småsyskon så in i vassen!
Anna var med o gav henne presentkort på Ullared eftersom vi ska dit strax (wiieehooo!!!!) och presentkort hos frissan. Å så bingolotter så hon kan kamma hem feta vinster 😉
Anthon var med oss o gav henne (och Anna som tidig present!) en eftermiddag i Loka Brunn i deras fina spaavdelning o efteråt blir det trerätters middag 👍
Jag blir med förstås, hehe, för jag missar inte gärna spabad o mat! 😜
Å så fick hon en ljuslykta, vas, godis och en uteblomma oxå.
Vi fick fantastiskt god fika 💖🎂
Bästaste Charlie var såhär fin;



❤️❤️❤️




Är det inte fantastiskt med så många underbara ungar o lille fina Charlie utöver det?
💖



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0