Tisdag

Idag har jag spenderat tiden som vanligt.
Å lite till.
Ibland känner jag att det svider att sätta sig i bilen tusen gånger om dagen för att köra från punkt A till punkt B.
Hela.Jävla.Dagen
Skola, dagis, affären, ärenden, tandläkaren, skola, tandläkaren, dagis, affären, ärenden, återvinningen, skola, ärenden...
Und so weither...


Lägg på oro för nära, ilska för gnällungar, ångest för ekonomi och diverse annat skit.
Tappade humöret rejält flera gånger idag.
Skyller på all jäkla oro o ångest.
Kompisar o lek.
Middag som bestod av delvis rester.
Å detta jävla i-landsgnäll över rester/mat.
Gaaah!
😡😡😡




Fan vad jag gnäller.
Det finns de som har det värre tusenfalt.






Iaf..
Räknar ner.
Ullared natt mot måndag.
Två fina stordöttrar, en yngre dotter o en yngre son.
Å fina, fina mamma.
Vi brukar dra vid halv tre på natten.
Eftersom jag kör och jag alltid kör efter hastigheten så tar det den tid det tar, haha.
Jag kör helst hela skiten på en gång.
Över fyrtio mil rakt av.
Vägen ner innebär motorväg, stängsel, raka spåret.
Men en jäkla massa kameror, 70-90-80-70-100-80...
Ja. Typ.
Räknar med att va vid Gekås innan öppningsdags förstås som vanligt.
Göra över med massa pengar på massa bra.
Lax i restaurangen.
Incheckning.
Kvällsmat.
Bara vara och checka av dagens köp.
Sova.
Vakna tidigt o känna spänningen igen när Gekås öppnar på tisdag.
Heaven.
Handla allt. Precis allt o lite till.
Hemåt kanske efter lunch.

Toklängtar.








Idag är jag extra glad över att ha den finaste familjen ❤️
Annica
2015-09-29 @ 22:05:39
URL: http://annicastjarnlof.blogspot.se

Ibland vill man gnälla fast det är över i-landsproblem, vi är inte mer än människor :) Och ibland orkar man bara inte hålla ihop längre... Skönt att du har något roligt att se fram emot :) Kram

Svar: Tack snälla ❤️ Ja, det är nog så det är, Livet 😉
Esmeralda71

Mona
2015-09-30 @ 21:36:58

Härligt med en gekåsresa!! Hoppas ni får en toppen-shopping,, det är du värd❤️ Kram Mona ... Som är dålig att kommentera, 2a gången nu,,, de tar sej,,, men tittar in varje dag😊

Svar: Tack!
Jag är usel på att lägga inlägg, men supertack för kommentarer ❤️
Ha en fortsatt fin helg 🌸
Esmeralda71

Jenny Sjöberg
2015-10-01 @ 20:28:27
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/

Då hinner du tipsa om alla fynd innan vi åker dit! :)

Svar: Åker ner med betydligt mindre budget än tidigare år men räknar kallt med fina fynd 👍 Räkna med tips 😊👍😘
Esmeralda71




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0